Informacja publiczna na temat zasad bezpieczeństwa stosowanych w Toyota Material Handling Polska w związku z epidemią SARS – COVID 19
Świadomi naszej odpowiedzialności wobec klientów i pracowników ,stojąc w obliczu zmian wywołanych globalną pandemią, dokładamy starań i podejmujemy wszelkie działania, w celu powstrzymania rozprzestrzeniania się wirusa oraz jednoczesnego zapewnienia ciągłości dostaw i obsługi naszych klientów.
2020-03-20, 15:56

[update 27.04.2020 13:30]

Świadomi naszej odpowiedzialności wobec klientów i pracowników ,stojąc w obliczu zmian wywołanych globalną pandemią, dokładamy starań i podejmujemy wszelkie działania, w celu powstrzymania rozprzestrzeniania się wirusa oraz jednoczesnego zapewnienia ciągłości dostaw i obsługi naszych klientów.

 

Pojawienie i rozprzestrzenienie się wirusa SARS - COVID 19 na świecie w bardzo krótkim czasie zmieniło funkcjonowanie każdej firmy i organizacji. Niezależnie od okoliczności, konieczność zagwarantowania nieprzerwanych łańcuchów dostaw jest naszym nadrzędnym priorytetem, dlatego Toyota Material Handling Polska (TMHPL) wprowadziła zasady, które maksymalnie zabezpieczają zarządzanie operacjami w tym wyjątkowym czasie.

 

Wdrożyliśmy procesy bezwzględnego przestrzegania zasad bezpieczeństwa dla naszych pracowników i w kontaktach z naszymi Klientami, dostosowaliśmy codzienne działania dla zagwarantowania płynności operacji biznesowych oraz rozpoczęliśmy regularną komunikację sytuacji w naszej organizacji za pośrednictwem mediów i w bezpośrednich kontaktach  z naszymi Klientami, dostawcami i partnerami biznesowymi

 

Zasady bezpieczeństwa

 

  • Zdecydowana większość pracowników biurowych TMHPL pracuje obecnie zdalnie. Ilość osób pracujących w biurze, konieczna dla utrzymania codziennych operacji, nie przekracza 30% normalnego stanu osobowego .
  • Większość wewnętrznych, jak i zewnętrznych spotkań biznesowych odbywa się zdalnie, przy wykorzystaniu rozwiązań typu Skype, MS Teams. Zagraniczne podróże są wstrzymane do odwołania.
  • Na czas trwania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej epidemii Covid-19 dbając o bezpieczeństwo techników serwisu TMHPL oraz pracowników klienta z dniem 01.04.2020 zawieszamy możliwość podpisywania protokołów serwisowych przez klienta na urządzeniach mobilnych [tj- tabletach]. Protokół będzie podpisywany przez techników TMHPL i wysyłane mailem na wskazany przez Zleceniodawcę adres. Prosimy o zapoznanie się z protokołem i zgłoszenie ewentualnych uwag w ciągu 48 godzin. Po tym terminie poniższy protokół będzie traktowany jako zaakceptowany przez Zleceniodawcę.
  • Przyjęcia i wydania wózków w ramach wynajmu krótkoterminowego (STR) oraz wózków używanych objęte są ścisłą procedurą, obejmującą dezynfekcję elementów obsługi i sterowania, w tym: kierownicy, siedzenia, przełączników deski rozdzielczej, uchwytów sterowania i ułatwiających zajmowanie miejsc w wózkach.. Procedura niniejsza będzie stosowana na koszt TMHPL, do odwołania.
  • Dostawy wózków nowych dla Klientów końcowych objęte są procedurą odkażenia analogiczną do powyższej oraz zabezpieczeniem folią elementów newralgicznych: kierownicy, siedzenia, która zostanie usunięta przy odbiorze wózków przez dostawcę / kierowcę.
  • TMHPL na bieżąco komunikuje się ze swoimi poddostawcami, w tym firmami kurierskimi i transportowymi, w celu monitorowania bieżącej sytuacji i maksymalnego przestrzegania procedur bezpieczeństwa analogicznych do stosowanych w naszej organizacji.

Zagwarantowanie płynności operacji biznesowych naszych Klientów i TMHPL.

 

  • Zarząd TMHPL, wraz z osobami odpowiedzialnymi za kierowanie poszczególnymi Działami, codziennie monitoruje sytuację i odpowiednio dostosowuje działania operacyjne do bieżącej sytuacji.
  • Produkcja w zakładach Toyota Material Handling realizowana jest ściśle według lokalnych zarządzeń. Fabryki w Bologni ( wózki czołowe elektryczne ),  Ancenis ( wózki czołowe spalinowe ) oraz zakład w Mjolby ( wózki magazynowe ) działają   z ograniczeniami zgodnymi z zarządzeniami lokalnych władz.
  • Możliwe są jednak przerwy w produkcji, opóźnienia dostaw wózków, związane z dostawami komponentów od dostawców zewnętrznych ( m.in. stoły, kabiny, inne komponenty lokalne) oraz wynikające z dłuższego niż zwykle transportu towarów.
  • Dostawy oryginalnych części zamiennych Toyota odbywają się bez zakłóceń. Możliwe są jednak opóźnienia dostaw części od dostawców zewnętrznych oraz wynikające z zakłóceń w transporcie kurierskim.
  • Zapewnienie sprawnego przepływu dokumentów jest kluczowe dla zagwarantowania terminowości dostaw i płatności. W tym celu TMHPL uruchomiła adresy mailowe, pod którymi wszyscy Klienci i partnerzy biznesowi mogą przesłać:
  • Wszystkie wewnętrzne procedury TMHPL zostały dostosowane do zdalnego obiegu dokumentów.

 

Zapewnienie regularnej komunikacji z naszymi Klientami, dostawcami i partnerami biznesowymi.

 

  • TMHPL, w każdy poniedziałek lub częściej, będzie aktualizować informacje, dotyczące bieżącego funkcjonowania, produkcji oraz dostaw na stronie toyota-forklifts.pl.
  • W przypadku Klientów zainteresowanych indywidualną komunikacją, prosimy o przesłanie zgody na przetwarzanie danych osobowych RODO za pośrednictwem formularza kontaktowego: toyota-forklifts.pl/obsluga-klienta/kwestionariusz-kontaktowy/

 

Wspólna i odpowiedzialna współpraca z naszymi Klientami, partnerami biznesowymi i dostawcami leży u podstaw funkcjonowania naszej organizacji. Wierzymy, że w tym wyjątkowym czasie, Toyota Material Handling będzie gwarantem odpowiedzialności, pewności oraz stabilności.

 

Zespół Zarządzający Toyota Material Handling Polska Sp z o.o.

KONTAKT / AUTOR
Marcin Mańka
TOYOTA MATERIAL HANDLING POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
532854550
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.